2010. szeptember 9., csütörtök

Selena Coleridre, a vámpír - 7. fejezet




Családi vásárlás II. rész

(Selena szemszöge)


-    Mi a kedvenc színed? – kérdezte Alice
-    Zöld! – vágtam rá egyből bátyámmal együtt.
-    Akkor elsősorban zöld ruhákat veszünk neked, de természetesen minden színűt, és stílusút kapsz. Szoktál a kicsit kihívó ruhákat is hordani? – tette fel az újabb kérdést.
-    Igen szoktam. Miért? – kérdeztem
-    Csak hogy tudjam, hogy milyen típusú ruhákat vegyünk neked. – válaszolta sógornőm.
-    És neked Alice mi a kedvenc színed? - kérdeztem
-    A vörös – válaszolta Alice, és Jazz-re mosolygott – De, azt hittem te mindent tudsz rólunk. – mondta rám nézve
-    Igen, tudok mindent, de gondoltam, hogy inkább én is kérdezek, mert legalább beszélgetünk, és legalább nem olyan lesz az egész beszélgetés, mint egy vallatás. – mondtam kuncogva mire ők is elmosolyodtak.
-    Sell, miért nem engeded, hogy érezzem az érzéseid? – kérdezte Jasper kíváncsian.
-    Azért, mert túl sok dolgot érzek, és mert nem szeretném, ha szenvednél. – válaszoltam bátyámnak.
-    Akkor legalább mond el, hogy miket érzel. – kért Jazz.
-    Amiket érzek:
-    fájdalmat: a szerelmem elvesztése miatt,
-    szomorúságot: azért, mert nem lehettem veled, és a férjem miatt is,
-    hiányt: a szerelmem miatt, és mert a gyermekeim most nincsenek velem,
-    gyűlöletet: az iránt, aki megölte a férjem, Maria iránt, aki bántott téged, James iránt, aki mind Alice-t, mind Bellát bántotta, és persze mindannyiótokat, és emiatt érzek gyűlöletet, Laurent és Victoria iránt is,
-    haragot: a Volturi iránt, mert bántani akartak titeket, elsősorban Bellát, Nessie-t, Alice-t, és mert bántották Edward-ot,
-    boldogságot, és örömöt: hogy megtaláltalak téged, és a családunk, és hogy befogadtatok, valamint azért mert Alice boldoggá tesz téged,
-    hálát: elsősorban Alice iránt, hogy szeret téged, és segített és segít neked, valamint az egész Cullen családnak, Peter-nek, és Charlotte-nak, mert melletted voltak, és vannak, és szeretnek, és befogadtak, valamint a férjem iránt, hogy szeretett és megajándékozott a gyermekeinkkel,
-    szeretetet: Cullen-ék iránt, a gyerekeim iránt és irántad,
-    szerelmet: a halott férjem iránt,
-    csodálatot: hogy apa képes volt megtagadni vámpír ösztöneit, és állatokra vadászik, és erre tanított titeket is, és orvosként dolgozik, valamint mert nagyon szeret titeket, és hogy már engem is a lányának tart, a gyerekeimet pedig az unokáinak, csodálom Bellát, hogy kitartott a szerelme mellett, nem hagyta, hogy megriassza az a tény, hogy a szerelme vámpír, és megajándékozta Edward-ot Nessie-vel,
-    büszkeséget: hogy áttértél az állatvérre, pedig láttam az emlékeidben, hogy mennyire nehéz volt,
-    bűntudatot: mert ha a férjemmel lettem volna, talán még mindig élne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tokio Hotel